سازه فلزی

سازنده انواع سوله های صنعتی و پل های عابر پیاده و سازه های سنگین فلزی

جهت اطلاع از هزینه های ساخت و مشاوره رایگان،کارشناسان بناگستران نامدار هفت روز هفته پاسخگوی تماس شما هستند.

شرکت بناگستران نامدار کار خود را از سال 1390 در رسته ساخت اسکلت ها و سازه های فلزی آغاز نمود.در طول این سال ها و با توجه به نیاز بازار و صنایع با ایجاد کارخانه مجهز ساخت سازه های فلزی و به کارگیری پرسنل و مهندسین مجرب دایره تولیدات و خدمات خودرا گسترش داده و هم اکنون علاوه بر ساخت سازه های فلزی همچون پل های عابر پیاده و سوله های صنعتی و کارگاهی،طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی مانند پرس های برک را در دستور کار دارد.

همچنین این شرکت در سال 1395 با توجه به تخصص خود در زمینه ساخت بیلبوردهای تبلیغاتی اقدام به تاسیس شرکت آوانما تبلیغ نمود که به عنوان یکی از شرکت های تبلیغاتی صاحب رسانه مشغول به کار می باشد.

خدمات ما:

چرا ما را انتخاب می کنید؟

کلیه سازه های فلزی اعم از پل های عابر پیاده و بیلبوردهای تبلیغاتی و سوله های صنعتی،به طور مداوم در معرض نیروها و فشارهای جانبی وارده بر خود هستند.از بارهای وارده می توان از باد،وزن خود سازه،عابرین پیاده و سواره،عوامل زمین شناختی و غیره نام برد.بنابراین رعایت کلیه اصول مهندسی در طراحی و ساخت این سازه ها و رعایت کلیه آیین نامه های معتبر اجتناب ناپذیر است.

بناگستران نامدار افتخار دارد که با بکارگیری بهترین مهندسان طراح و رعایت کلیه نکات آیین نامه ای و فنی مهندسی در هنگام ساخت و نصب سازه های فلزی،استحکام سازه مورد سفارش شما را از هر نظر تضمین کند.

مشتری مداری

مشتری مداری

کیفیت بالا

کیفیت
Close up of two unrecognizable industrial workers holding hardhat protection helmets.

مسئولیت پذیری

طراحی مدرن و پیشرفته

طراحی مدرن

مشتریان ما:

0 +
پروژه های اجرا شده